اخبار

گام بلند شرکت پایندان در جلب رضایت حداکثری ذینفعان

شرکت پایندان در راستای تحقق بند ۲۴ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، با موضوع ” افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن “و همچنین در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کلیه ذینفعان خود و با توجه به مقوله توسعه پایدار و عزم راسخ مجموعه در مسیر تعالی و پیشرفت، موفق گردید با استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریتی به این مهم دست یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، در همین زمینه واحد سیستم ها و برنامه ریزی راهبردی شرکت از سال های گذشته، اقدام به استقرار و پیاده سازی سیستم های مدیریتی در حوزه های مختلف نموده است. با گذشت زمان و شناسایی نیازها و انتظارات ذینفعان زمینه های دیگر مربوطه را نیز توسعه و گسترش داده تا اینکه در تیرماه ۹۹ (علیرغم کلیه محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا) تیم ارزیابی شرکت آرین توف پاسارگاد (TÜV Intercert) طی بازدیدهای میدانی و بررسی و کنترل اسناد و مدارک مربوطه در مدت ۴ روز، در نهایت تأییدیه های لازم را برای شرکت صادر نمود.

 

 

شرکت پایندان با اخذ ۱۰ استاندارد مدیریتی شامل:, ISO14001, ISO9001, ISO45001, ISO26000, ISO10004, ISO1002 ISO10015, ISO29001 , HSE-MS وISO3834-2:2005 گام بلندی در جهت ارتقا کیفیت خدمات، افزایش بهره وری، توسعه پایدار و در نهایت رضایت حداکثری ذینفعان خود برداشته است.

 

 

شایان ذکر شرکت است شرکت پایندان با هدف توسعه و ترویج فعالیت های مسئولیت اجتماعی به عنوان یک ارزش و اصول بنیادی خود، الزامات و موارد مطروحه در سیستم مدیریتی مربوطه را پیاده سازی و موفق به اخذ این استاندارد ارزشمند نیز گردید.

لازم به ذکر است ممیزی مذکور در محل پروژه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام پذیرفت.

 

 

واحد سیستم ها و برنامه ریزی راهبردی شرکت پایندان به نمایندگی از مدیریت محترم عامل شرکت، از تمامی همکاران و عزیزان محترمی که با رعایت اصول و استاندارد های مربوطه موفق به کسب این دستاورد مهم شده اند، تقدیر و تشکر ویژه می نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *