امکانات و تجهیزات

در راستای توسعه فزاینده اجرای پروژه های ملی و بزرگ عمرانی توسط شرکت های داخلی نگرش علمی و مهندسی به کنترل پروژه ها و افزایش کارایی و در نتیجه اقتصادی کردن این عملیات ضروری می باشد. با توجه به اینکه در اکثر پروژه های عمرانی ماشین آلات نقش اساسی دارند لذا توجه کارشناسی به مقوله مدیریت آن می تواند بعنوان یکی از راهکارهای مناسب جهت کاهش هزینه های اجرای پروژه های عمرانی در برنامه ریزی های مدیریتی پروژه ها مدنظر قرار بگیرد. امروزه ماشین آلات نقش مهمی در چگونگی اجرا، هزینه ها و سرعت تکمیل طرح های عمرانی ایفا می نمایند. حضور ماشین آلات پیشرفته و با قابلیت های بالا در صنعت زمینه را برای طراحی و اجرای طرح های بزرگ فراهم می سازد.

شرکت پایندان با فعالیت در زمینه پروژه‌های نفت و گاز از قبیل خطوط انتقال و پالایشگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی جزء برترین شرکت‌هایی است که دارای بیش از ۶۰۰ دستگاه از انواع ماشین آلات به شرح زیر می باشد:

با عنایت به اینکه یکی از عوامل موثر در زمینه سوددهی اجرای پروژه های بزرگ عمرانی کشور، کاهش هزینه های ناشی از ماشین آلات بعنوان یک راه حل مناسب جهت افزایش بهره وری و در نتیجه سوددهی مورد نظر می باشد، بنابراین برای افزایش بهره وری ماشین آلات و کاهش هزینه های راهبری آن ها استفاده از روش های اصولی نگهداری و تعمیرات اجتناب ناپذیر می باشد. با رویکرد علمی و مهندسی به موضوع ماشین آلات و نیز سازماندهی و مدیریت اصولی مبتنی بر اطلاعات، می توان به میزان قابل توجهی از هزینه های ماشین آلاتی کاست و در نتیجه باعث سوددهی پروژه ها گردید.

شرکت پایندان از معدود شرکت‌هایی است که از نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات یکپارچه و تحت وب جهت کنترل نحوه نگهداشت کلیه ماشین آلات بهره برده و استفاده می‌نماید که با انجام سرویس‌های زمان بندی شده و تعمیرات اضطراری در جهت افزایش قابلیت دسترسی و بهره وری و کاهش نرخ خرابی ماشین آلات و تجهیزات و همچنین با کنترل هزینه های سوخت، تعمیرات، بیمه و… در جهت کنترل و کاهش هزینه‌های نگهداشت دارایی‌ها نقش به سزایی داشته است. واحد پشتیبانی ماشین آلات شرکت پایندان در راستای خط مشی، اهداف و استراتژی شرکت مسئولیت کلیه امور فوق را بر عهده گرفته و در جهت پیشبرد اهداف شرکت و جلب رضایت مشتریان و همچنین حفاظت از محیط زیست تاکنون از هیچ گونه تلاشی دریغ نداشته است.