اخبار

پیام مدیریت محترم عامل شرکت پایندان بمناسبت روز کارمند

ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، مدیریت محترم عامل شرکت پایندان جناب آقای دکتر سید شمس الدین موسوی با صدور پیامی ۴ شهریور ماه مصادف با روز کارمند را گرامی داشتند، متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

با آروزی قبولی عزاداریها در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،

خدا را سپاس دارم بواسطه فرصتی که فراهم ساخت تا روز کارمند را به همه همکاران متعهد و متخصص خانواده بزرگ پایندان تبریک عرض کرده و از خدمات و زحمات بی شائبه همگان تجلیلی داشته باشم.

این روز، بیانگر قدرشناسی از کسانی است که با هدفی بزرگ و متعالی قصد خدمت به مردم و جامعه خود را در هر سطحی، آنهم در جهت کسب رضای پروردگار دارند. همه آنهاییکه تمام همت و کوشش خود را به کار می بندند تا بتوانند گره گشای زندگی دیگران و خود و برقرار کننده آرامش و آسایش در جامعه باشند. کار و فعالیت، به گواه قرآن کریم جزو سرشت و خوی انسانی است و در این میان کارمندان، به عنوان محرکهای پیشران اقتصاد و جامعه صنعتی همیشه موثر و فعال بوده و خواهند بود چرا که سرمایه انسانی بخش بی بدیل و قدرتمند هر جامعه و سازمانی است.

همگان به این موضوع وقوف کامل دارند که در این شرایط خاص که در عرصه بین المللی انواع فشارها و تحریم ها علیه کشور وجود داشته ،نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تاسی به قرآن و معصومین و با نگاه خاص و مستمر به مقوله اقتصاد مقاومتی و زنجیره تامین و همچنین با همت و تلاش مضاعف همه احاد جامعه خصوصا نیروهای جوان و مستعد توانسته با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ به فرامین رهبری درتوسعه اقتصادی و تولید همت ویژه بگمارد.

اینجانب با تبریک این روز و آرزوی بهروزی و موفقیت برای همه همکاران خانواده بزرگ پایندان ، امید دارم با تلاش و کوشش مستمر و دانش افزایی و حرکت در راستای تعالی ، بتوانیم در مسیر رشد و پویایی کشور در سال ” جهش تولید” فعالیت دائمی داشته و خدمت رسانی خود را به جامعه و اقتصاد انرژی کشور جامه عمل بپوشانیم.

 

دکتر سید شمس الدین موسوی

مدیرعامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *