اخبار

پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایندان به مناسبت دهه فجر

مدیر عامل شرکت پایندان با صدور پیامی، آغاز دهه مبارکه فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان در پیام مهندس احمد خاوری آمده است:

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاواز محو و نابودی است

بهمن، ماه فجر انقلاب است. این ماه، ماه پیروزی و ماه تجدید میثاق با آرمانها است.از روزی که پایه های ستم در ایران اسلامی لرزید و به محاق رفت تا بنیانی بر حق پایه گذاری شود برای تحقق آرمان های بلند فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، آرمان هایی که صلح و دوستی با مردم جهان را همواره سرلوحه دارد.

در۲۲ بهمن ۵۷ برای تحقق اهداف و آمال دیرین ایران، مردم پیمانی سترگ بستند و گام در راهی بزرگ نهادند تا در هر روز و هر شرایط پشتیبان نهال انقلاب شان باشند و چنین کردند که امروز آن نهال، به درختی تنومند ، الگو و نشانی جهانی بدل شده که موجبات آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی و منطقه به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی این ایام را به ملت ایران ،خانواده بزرگ هلدینگ و شرکت معظم و مقتدر پایندان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

احمد خاوری

مدیر عامل شرکت پایندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *