اخبار

میزبانی شرکت پایندان در بازدید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پروژه فاز ۱۴

شرکت پایندان یکی از بزرگترین پیمانکاران طرح و توسعه میدان گازی پارس جنوبی فاز ۱۴ درمورخ۱۴۰۰/۰۷/۲۹ میزبان جناب اقای خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت و  اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامى بودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان جناب اقای خجسته مهر و اعضای کمیسیون برنامه بودجه بعد از خوش امدگویی سرپرست محترم شرکت پایندان جناب آقای مهندس خاوری در بازدید از محل پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی فرمودند: زمستان امسال را با حدکثر تعهد خود به تولید گاز سپری می کنیم.

 

 

وى با بیان اینکه ما اعتقاد به توسعه متوازن داریم افزود به دنبال این هستیم که زمستان امسال را با تعهد کامل شروع و به پایان برسانیم همچنین با تکمیل فازهای پارس جنوبی به حداکثر تولید گاز از میدان مشترک برسیم،

حمید رضا حاجى بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید فرمودند: این سفر بدون شک می تواند در کار مجلس و کمیسیون برنامه و بودجه برای برنامه ریزی های آینده و تخصیص بودجه و حتی اصلاح ساختار بودجه به ما کمک می کند.

وی با بیان اینکه اینجا پارس جنوبی فاز ١۴ منبع بزرگ گاز است و گازرسانى به همه ملت ایران وابسته به زحمات کارکنان این منطقه است , بطور ویژه از تمامی کارگران، تکنسین ها، مهندسان وکلیه عوامل دست اندر کار اجرای پروزه فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت پایندان تشکر و قدردانی نمودند.

 

 

در پایان سرپرست محترم شرکت پایندان اعلام نمودند از تمامی ظرفیت های شرکت در تحقق برنامه گاز رسانی به موقع استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *