اخبار

رونمایی از کتاب “تعالی در حکمرانی” در سالروز تاسیس شرکت پایندان

در آستانه چهل و هفتمین سال فعالیت پایندان، از نخستین کتاب منتشر شده این شرکت ، با عنوان “تعالی در حکمرانی سازمانی” با حضور مدیریت محترم عامل، دکتر موسوی و معاونان و مدیران شرکت، رونمایی شد. در طی این مراسم شرحی از روند تدوین کتاب توسط تیم گردآورندگان ارائه شد.

آقای دکتر موسوی نیز با تشکر از همت و تلاش همکاران در تدوین این کتاب که بعنوان اولین کتاب مرجع رسمی در زمینه حکمرانی سازمانی و نظام راهبری مطلوب شرکت ها می باشد، اعضای تیم را برای تداوم این کار و انجام اقدام بعدی در این زمینه ترغیب فرمودند.

 

 

همچنین در پایان از تلاش های صورت گرفته توسط اعضای تیم گردآورندگان جناب آقای دکتر خدمتگزار به عنوان مولف نخست و مهندس صادقی، مهندس قاسمی، مهندس زمردخانی، مهندس اوجی و سرکار خانم آخوندی به عنوان همکاران در گردآوری، تألیف و ترجمه این کتاب قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است که این کتاب، به عنوان نخستین دستاورد مکتوب و مدون در این زمینه با همرایی و همیاری اعضای پایندان در تلاش برای تحقق اهداف تعالی سازمان گردآوری، تهیه و ارائه شده با این امید که نشر این کتاب، راهنمایی برای همراهان، همتایان و سایر ذینفعان این مجموعه و راهگشای آثاری بعدی، گامی هر چند کوچک اما پیشرودر جهت تعالی سازمانها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *