اخبار

حضور مدیریت محترم عامل شرکت پایندان جناب آقای دکتر موسوی در نمایشگاه انرژی کیش و انعکاس آن در رسانه های خبری

با گذشت چند روز از پایان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، رسانه های خبری حوزه نفت و گاز همچنان به انعکاس حضور شرکت پایندان در این نمایشگاه و تحلیل صحبتهای آقای دکتر موسوی، مدیریت محترم عامل این شرکت در حاشیه برگزاری نمایشگاه می‌پردازند.

از جمله رسانه هایی که به انعکاس صحبتهای ایشان پرداخته اند، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (IRNA) است که در خبری به نقل از ستاد خبری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش، ضمن معرفی فعالیتهای شرکت پایندان در عرصه های مختلف، صحبتهای مدیر عامل شرکت پایندان در خصوص تکمیل خط لوله واصل سکوی ۱۴B به فاز ۱۲ پارس جنوبی توسط این شرکت و اهمیت سرعت بخشی به افزایش برداشت گاز از پارس جنوبی را مورد توجه قرار داده است.

همچنین پایگاه خبری-تحلیلی نبض نفت نیز صحبتهای آقای دکتر موسوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

تلویزیون اینترنتی petroleum.tv نیز طی مصاحبه ای تصویری با مدیر عامل شرکت پایندان که در غرفه این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش انجام پذیرفته، فعالیتهای شرکت پایندان را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داده است.

از دیگر رسانه هایی که به انعکاس صحبتهای آقای دکتر موسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه انرژی کیش پرداختند می توان به اقتصاد نیوز، دانش نفت و عصر بازار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *