اخبار

تزریق نفت به خط لوله گستره ۱-۴ و تلمبه خانه شماره ۵ طرح ملی انتقال نفت خام گوره به جاسک

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان پروژه خط لوله طرح گوره به جاسک در گستره ۱-۴ بطول ۱۶۴ کیلومتر در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آماده تزریق نفت شد، که این امر با ثبت رکورد کمترین زمان اجرای پروژه در بین سایر گستره‌های این طرح عظیم انجام شد، همچنین فاز نخست پروژه تلمبه خانه شماره ۵ این طرح که توسط شرکت پایندان در حال انجام می باشد در خرداد ماه سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری گردیده است.

همچنین به اطلاع میرساند که نفت تزریقی به این خط لوله در هفته گذشته با عبور از گستره کاری شرکت پایندان (گستره ۱-۴ خط لوله و تلمبه خانه شماره ۵) بدون هیچ مشکلی اعم از نشتی یا مسدود شدن مسیر انجام گردید. همچنین با توجه به اتمام عملیات اجرایی کامل فاز نخست و آماده بودن اقلام مورد نیاز و اکیپ ها و تجهیزات، عملیات راه اندازی پروژه تلمبه خانه شماره ۵ با حداکثر سرعت ممکن، بدون ایجاد آلودگی و با حداقل اتلاف زمانی صورت پذیرفت.

 

 

لازم به ذکر است که توپک‌های (PIG) رانده شده در خط لوله از مسیر ایستگاه ترپ استیشن شماره ۱ بدون هیچ گونه مشکلی در تلمبه خانه شماره ۵ تحویل گرفته شدند که موید انجام با کیفیت عملیات اجرایی خط لوله گستره ۱-۴ توسط شرکت پایندان می باشد و همچنین توپک های مذکور به سمت ایستگاه ترپ استیشن شماره ۲ ارسال گردید.

شرکت پایندان مفتخر است که به یاری خداوند متعال و همدلی تمام پرسنل متعهد و متخصص خود، رکورد بینظیری در زمینه مدت زمان اجرا با بالاترین کیفیت در استراتژیک‌ترین پروژه دولت، طرح عظیم خط لوله گوره به جاسک از خود به یادگار بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *