اخبار

برگزاری مسابقات فوتبال داخل سالن چهارجانبه بین شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا

امروزه با رقابت روز افزون و تغییرات سریع محیط خارجی، نقش شرکت‌های هلدینگ در هم افزایی شرکت‌های تابعه نمایان شده است. هم افزایی در یک تعریف کلی بدین معناست که مجموع جبری عملکرد تک تک افراد کمتر از حالتی است که با یکدیگر دست داده و با یکپارچگی فعالیتی ارزش آفرین را دنبال می‌کنند. افزون براین، مطابق آمارها و گزارشها، بیش از هفتاد درصد از ۲۰۰۰ شرکت برترجهانی، در فرآیندهای سازمانی خود از تکنیک های بازی سازی بهره برده‌اند و استفاده از این تکنیک‌ها بهره‌وری این سازمان‌ها را تا ۸۷ درصد افزایش داده است.

با نگاه به این ضرورتها، به منظور تحکیم همبستگی و همدلی بین شرکت‌های هلدینگ انرژی گستر سینا و توسعه و ترویج امر ورزش و توجه به نقش سلامتی، تندرستی، نشاط و پویایی روحی در جامعه که از منویات مقام معظم رهبری نیز هست، مسابقات فوتبال داخل سالن بین تیم های شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا برگزار شد و با قهرمانی تیم شرکت نفت بهران به پایان رسید. در این رقابتهای چهارجانبه که با عنوان جام همبستگی و به میزبانی شرکت پایندان برگزار گردید، تیمهای شرکتهای پایندان، نفت بهران، حفاری شمال و پدکس حضور داشتند. این مسابقات بخشی از رقابتهای ورزشی است که بین تیم های شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا بودند که در رشته های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، پرتاب دارت، فوتبال دستی و طنابکشی نیز با حضور بانوان و آقایان در حال برگزاری می باشند.

در بازی نهایی مسابقات فوتبال داخل سالن، تیم نفت بهران موفق شد در یک بازی نزدیک و هیجان انگیز، تیم پدکس را با نتیجه ۳-۴ شکست دهد. گلهای تیم نفت بهران را آقایان صفری (دو گل)، کرمانشاهی و رحیمی به ثمر رساندند و زننده هر سه گل تیم پدکس آقای آجرلو بود.

تیم نفت بهران پیش از این بازی موفق شده بود تیم پایندان را با نتیجه ۱-۴ شکست دهد. در این بازی از تیم نفت بهران آقایان رحیمی (دوگل)، صفری و میری گلزنی کردند و زننده تک گل پایندان آقای نظاری بود.

همچنین تیم پدکس نیز برای رسیدن به بازی نهایی تیم حفاری شمال را با نتیجه ۲-۵ از پیش رو برداشته بود. در این بازی آقایان خورش و آجرلو هر کدام دو بار و آقای میرفردی یک بار موفق به گلزنی برای پدکس شدند و گلهای حفاری شمال را هم آقایان شیخلو و صبوری به ثمر رساندند.

در مراسمی که بعد از پایان بازی نهایی برگزار شد، بازیکنان تیمهای نفت بهران و پدکس جوایز و لوح های تقدیر خود را از جناب آقای مهندس تیموریان، عضو محترم هیات مدیره شرکت پایندان و دیگر مدیران این شرکت دریافت نمودند و جام قهرمانی مسابقات هم به تیم نفت بهران اهدا شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *