اخبار

برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از همکاران پروژه خط لوله دزفول-کوهدشت

مراسم تقدیر و قدردانی از همکاران پروژه خط لوله دزفول-کوهدشت با حضور مدیریت محترم عامل، معاونین و مدیران شرکت پایندان روز دوشنبه ۲۸/۱۱/۹۸ در دفتر مرکزی شرکت برگزار گردید. پروژه خط انتقال گاز ۵۶ اینچ ششم سراسری حد فاصل دزفول/ کوهدشت به طول ۱۶۷ کیلومتر توسط شرکت پایندان انجام پذیرفت.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، آقای مهندس کریمدادی، مدیر محترم پروژه خط لوله دزفول-کوهدشت، اجرای این پروژه را با توجه به جغرافیای ناهموار منطقه و وجود رودخانه‌های متعدد، سخت برشمردند. ایشان همچنین با اشاره به استفاده از تعداد زیادی از نیروهای بومی منطقه در این پروژه، موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتها را در اجرای پروژه ها پررنگ دانستند. ایشان در ادامه با ذکر برخی اقدامات انجام شده از سوی شرکت پایندان در حادثه سیل فروردین ماه امسال، از زحمات همکاران پروژه در کمک به مردم سیل زده منطقه تشکر کردند.

همچنین آقای مهندس توکلی، معاون سابق پروژه های خط لوله شرکت پایندان نیز ضمن سخنان کوتاهی از زحمات کلیه همکاران پروژه و خانواده های ایشان که با فداکاری و حمایت خود امکان به سرانجام رساندن این پروژه ملی را میسر نمودند، تقدیر و تشکر کردند.

سپس آقای دکتر موسوی، مدیریت محترم عامل شرکت پایندان، سخنان خود را با یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند و ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در ادامه از همکاران پروژه خط لوله دزفول-کوهدشت تشکر کرده و به اهمیت همدلی بین همکاران به منظور انجام موفق پروژه های عظیمی مانند این پروژه اشاره کردند. ایشان در ادامه ضمن نقل حدیثی از حضرت علی (ع) اهمیت انجام صحیح هر کار، از سوی افراد در هر جایگاهی در دستیابی به نتیجه مورد نظر را مهم برشمردند.

در پایان این مراسم تقدیرنامه هایی از سوی مدیریت محترم عامل، به همکاران منتخب این پروژه اهدا گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *