اخبار

برگزاری دومین جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه راهبردی کلان پروژه‌های گوره-جاسک با حضور مدیر عامل شرکت پایندان و مدیران ستادی در محل سالن جلسات پروژه

جلسه کارگروه راهبردی کلان پروژه‌های خط لوله ۴۲ اینچ انتقال نفت خام گوره به جاسک و ایستگاه تلمبه خانه شماره ۵ این خط لوله، عصر روز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ با حضور آقای دکتر موسوی، مدیریت محترم عامل شرکت پایندان، معاونین و همکاران در منطقه پروژه‌ و جمعی از مدیران و همکاران در دفتر مرکزی تهران برگزار شد. این جلسه که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ به طول انجامید، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور اجتناب از رفت و آمدهای قابل پیشگیری به پروژه ها، از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در دفتر مرکزی و کارگاه پروژه خط لوله گوره-جاسک صورت پذیرفت.

 

 

در ابتدای این جلسه آقای دکتر موسوی، ضمن تبریک اعیاد گذشته و تشکر از تمامی همکاران فعال در پروژه های طرح خط لوله گوره – جاسک شرکت پایندان به بیان اهمیت استراتژیک خط لوله انتقال نفت خام از منطقه گوره به پایانه جاسک پرداختند، همچنین ایشان در ادامه با توجه کسب رضایت کارفرمایان و وزیر محترم نفت از شرکت پایندان به جهت حضور فعال در طرح خط لوله گوره – جاسک و پروژه های فاز ۱۴ میدان پارس جنوبی و دستور مقام عالی وزارت نفت مبنی بر اتمام پروژه خط لوله گوره-جاسک تا پایان سال جاری، وظیفه تمامی همکاران شرکت پایندان را در تسریع انجام این پروژه را در شرکت پایندان، مهم تر از پیش برشمردند.

 

 

سپس مدیران و همکاران پروژه، در دفتر مرکزی و کارگاه، در بخش‌های قراردادی، مهندسی، بازرگانی، کنترل کیفیت، ماشین آلات، HSE، تحقیق و توسعه و روابط عمومی، گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ها ارائه نمودند و با طرح موضوعات اجرایی و نیازمندیهای پروژه برای تسریع و اختتام آن در انتهای سال با همفکری یکدیگر، استراتژی انجام کار برای سرعت بخشیدن به آن و شناسایی مسیرهای بحرانی و تأمین منابع مورد نیاز (ماشین آلات، نیروی انسانی، مصالح و نقدینگی) را مورد بررسی قرار دادند. برای هر یک از موارد مسیر بحرانی، پیشنهاداتی مطرح و مورد بررسی و جمع بندی اولیه قرار گرفت. مقرر شد حداکثر تا هفته آتی، استراتژی انجام کارها و منابع مورد نیاز بصورت طرحی جامع همراه با زمان بندی تسریع پروژه به شرکت ارائه تا جمع بندی نهایی انجام شود.

 

 

در روز دوم، آقای دکتر موسوی به همراه جمعی از مدیران شرکت در جلساتی جداگانه با پیمانکاران مشغول در این دو پروژه نشستی داشتند و از انبار ادوات و تعمیرگاه و همچنین مسیر گستره ۱-۴ بازدید بعمل آوردند. همچنین، در ساعت ۱۸ با حضور در تلمبه خانه شماره ۵ با مدیرعامل متن و ۳ تن از اعضای هیئت مدیره کارفرما برای ارائه برنامه رسیدن تا انتهای سال جلسه ای مفصل برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *