اخبار

برگزاری جلسه کارگروه راهبردی کلان پروژه‌های گوره-جاسک با حضور مدیر عامل شرکت پایندان در محل سالن جلسات پروژه و به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران ستادی

جلسه کارگروه راهبردی کلان پروژه‌های خط لوله ۴۲ اینچ انتقال نفت خام گوره به جاسک و ایستگاه تلمبه خانه شماره ۵  (منطقه سرخون استان هرمزگان) این خط لوله، صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۳/۲۲ با حضور جناب آقای دکتر موسوی، مدیریت محترم عامل شرکت پایندان، معاونین و همکاران در منطقه پروژه‌ و جمعی از مدیران و همکاران در دفتر مرکزی تهران برگزار شد. این جلسه که از ساعت ۹ تا ۱۷ به طول انجامید، با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور اجتناب از رفت و آمدهای قابل پیشگیری به پروژه ها، از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در دفتر مرکزی و کارگاه پروژه خط لوله گوره-جاسک صورت پذیرفت.

در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر موسوی، طی سخنانی با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) به نام جهش تولید و اهمیت استراتژیک خط لوله انتقال نفت خام از منطقه گوره به پایانه جاسک با توجه به جابجایی یک میلیون بشکه‌ای نفت در روز، وظیفه خطیر هر یک از همکاران شرکت در اجرای هر چه بهتر و سریعتر این پروژه‌ها را یادآوری نمودند.

سپس مدیران و همکاران هر دو پروژه، در دفتر مرکزی و منطقه کارگاه، در بخش‌های قراردادی، مهندسی، بازرگانی، کنترل کیفیت، ماشین آلات، تحقیق و توسعه و روابط عمومی گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه ها ارائه نمودند و پس از بررسی چالش‌های موجود در اجرای پروژه‌ها، با همفکری همکاران، پیشنهاداتی جهت رفع آنها ارائه گردید.

پس از این جلسه، جناب آقای دکتر موسوی به همراه جمعی از مدیران شرکت در جلساتی جداگانه با پیمانکاران مشغول در این دو پروژه و نمایندگان کارفرمایی به تبادل نظر در خصوص جنبه های مختلف این پروژه ها پرداختند. در پایان مدیریت محترم عامل و هیئت همراه از بخشهای مختلف مسیر خط لوله و تلمبه خانه بازدید نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *