اخبار

بازدید مقام محترم عالی وزارت نفت جناب آقای مهندس اوجی و هیئت همراه از پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی

جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت و هیئت همراه از طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی فاز۱۴شرکت پایندان در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، جناب آقای مهندس اوجی بعد از خوش آمد گویی مدیریت محترم عامل پایندان، آقای دکتر موسوی ، در بازدید از محل پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی فرمودند: خدا را شاکرم که توفیق داد تا نخستین سفر کاری ام را در بازدید از منطقه عسلویه داشته باشم.

 

 

وی تامین سوخت زمستانی را از مهم ترین دغدغه های وزارت نفت در حال حاضر دانست و افزود: بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب یا به عبارتی ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور از استان بوشهر و مجموعه پالایشگاه های فازهای پارس جنوبی تامین می شود.

مقام عالی وزارت نفت از پالایشگاه فاز ۱۴ به عنوان آخرین پالایشگاه که پرونده توسعه پارس جنوبی بسته می شود، یاد کرد و افزود: دوستان قول دادند نخستین ردیف شیرین سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی زمستان امسال به بهربرداری برسد و به کمک شبکه گاز کشور بیاید.

 

 

در پایان ایشان طی دیدار صمیمانه در جمع کارگران ، مهندسان و کلیه عوامل دست اندر کار اجرای پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت پایندان از ایشان تشکر و قدردانی نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *