اخبار

بازدید معاون محترم شرکت ملی نفت در امور توسعه و مهندسی به همراه مدیرعامل محترم شرکت مهندسی و توسعه نفت از پروژه خط لوله گوره-جاسک

جناب آقای دکتر رضا دهقان، معاون محترم شرکت ملی نفت در امور توسعه و مهندسی و جناب آقای دکتر تورج دهقانی، مدیر عامل محترم شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و هیئت همراه از پروژه‌های شرکت پایندان در استان هرمزگان بازدید نمودند.

در این بازدید که از تاریخ ۳/۲/۱۳۹۹ آغاز شد، هیئت بازدید کننده ابتدا در محل پروژه ساخت تلمبه خانه شماره ۵ خط لوله انتقال نفت گوره-جاسک حضور یافته و با روند پیشرفت کار در این پروژه بیشتر آشنا شدند. در این دیدار جناب آقای مهندس کریمدادی، معاون محترم شرکت پایندان در امور خطوط لوله و مدیر پروژه پایندان ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه، موانع و مشکلات موجود را مطرح نمودند. جناب آقای دکتر دهقان نیز در این بازدید بر لزوم افزایش اکیپ اجرایی و تامین متریالها و اجناس تخصصی مورد استفاده در پروژه تاکید نمودند و قول مساعدت در خصوص تسریع در روند پرداخت مطالبات را صادر نمودند.

در ادامه این رویداد در تاریخ ۴/۲/۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۰ هیئت مذکور بازدید از گستره ۱-۴ پروژه خط لوله گوره-جاسک، که توسط شرکت پایندان در حال اجرا می‌باشد را آغاز نمودند. در این برنامه که جناب آقای دکتر موسوی، مدیر عامل محترم شرکت پایندان نیز هیئت بازدیدکننده را همراهی نمودند، در نقاطی از مسیر خط لوله که فعالیتهای مسیرسازی، ریسه لوله و جوشکاری در حال انجام بود، توقف صورت پذیرفت و اطلاعاتی در خصوص هر مرحله به بازدیدکنندگان ارائه گردید. مدیر پروژه گستره ۱-۴ پروژه خط لوله گوره-جاسک ضمن ارائه اطلاعات مربوط به پروژه، اعلام کردند با توجه به تجهیز ۴ گروه کامل جوشکاری از سوی شرکت پایندان و همچنین آماده بودن حدود ۱۲۰ کیلومتر مسیر سازی انجام شده (R.O.W)، عدم تحویل به موقع لوله‌ها برنامه‌ریزی‌های اجرایی شرکت را دچار مشکل خواهد نمود.

آقای دکتر دهقان نیز اذعان داشتند که با توجه به فعال بودن ۵ اکیپ کامل مسیرسازی با بالغ بر ۶۵ دستگاه بیل مکانیکی و بولدوزر و دیگر اکیپهای فعال در پروژه، کارفرما به منظور تامین مابقی لوله ها اقدامات عاجل را به عمل می آورد و در این صورت تحقق برنامه زمانبندی و بهره برداری از پروژه در موعد مقرر دور از انتظار نیست.

در خاتمه بازدید در محل تلمبه خانه کیلومتر ۵۹۶ و ابتدای گستره ۱-۴، مدیران ارشد کارفرما ضمن تشکر از فعالیتهای گسترده اکیپهای اجرائی، خواستار افزایش شیفتهای کاری و شروع هر چه سریعتر عملیاتهای بعدی از قبیل لوله گذاری و خاکریزی و تست هیدرواستاتیک شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *