اخبار

بازدید ریاست محترم بنیاد مستضعفان و مدیرعامل محترم هلدینگ از پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت پایندان

جناب آقای مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان و همچنین مدیریت محترم عامل هلدینگ انرژی گستر سینا جناب آقای مهندس اوجی و هیئت همراه همزمان با میلاد دخت پیامبر اسلام (ص) از پروژه عظیم فاز ۱۴ پارس جنوبی شرکت پایندان در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، جناب آقای مهندس سید پرویز فتاح، جناب آقای مهندس اوجی و هیئت محترم همراه ابتدا بعد از استقبال توسط مدیریت محترم عامل پایندان، آقای دکتر موسوی در فرودگاه خلیج فارس عسلویه، با حضور در سایت دو پارس جنوبی (کنگان) و منظرگاه پالایشگاه طرح توسعه فاز ۱۴، گزارشی از روند پیشرفت آخرین پالایشگاه در حال توسعه پارس جنوبی از سوی مسئولان اجرایی این طرح دریافت کردند.
در ابتدای این مراسم جناب آقای مهندس فتاح و جناب آقای مهندس اوجی از بخش های مختلف نمایشگاه ” از انقلاب تا پایندگی” شرکت پایندان بازدید بعمل آورده و در ادامه با حضور در منظرگاه پالایشگاه، پس از اجرای سرود مقدس جمهوری اسلامی و قرائت قرآن توسط آقای مهندس اسماعیل زاده، مدیریت محترم پروژه فاز ۱۴ ضمن خیر مقدم به حضار، به تشریح پروژه فاز ۱۴ به شکل کامل پرداخته و میزان پیشرفت ها و دستاوردهای آن را بیان نمودند. در ادامه، دکتر موسوی با ارائه تاریخچه پایندان و شرایط حال حاضر و قراردادهای جاری، به موضوع مسئولیت اجتماعی و شاخص های آن پرداختند و به یکی دو دستاورد پروژه گوره- جاسک پس از حضور آقای مهندس فتاح و مهندس اوجی که باعث انگیزه مضاعف همکاران شده بود، اشاره کردند. سپس جناب آقای مهندس اوجی، مدیرعامل محترم هلدینگ انرژی گستر سینا به ایراد سخنرانی پرداخته و از دانش و توان شرکت های ایرانی بخصوص شرکت پایندان که در اجرای طرح های عظیم صنعت نفت در حال فعالیت می‌باشد، قدردانی نمودند. همچنین در ادامه، جناب آقای مهندس توسلی پور (مجری محترم طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی- فاز ۱۴) شرکت پایندان را شاگرد اول شرکت های پیمانکاری در طرح توسعه فاز ۱۴ پا رس جنوبی بر شمرده و رضایت کامل خود را از نحوه عملکرد پایندان در پروژه اعلام نمودند.
در ادامه رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح‌های میدان پارس جنوبی از جمله فاز ۱۴ پارس جنوبی به لحاظ اهمیت و حجم کار در دنیا بی‌نظیر است، فرمودند: در فرآیند توسعه پارس جنوبی، مهندسان و کارگران ایرانی به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کردند که نتیجه آن به ثمر رسیدن تمام فازهای پارس جنوبی بوده و توسعه پالایشگاه فاز ۱۴ به عنوان آخرین برگ زرین این میدان رو به پایان است.
جناب آقای مهندس فتاح با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی در منطقه پارس جنوبی صورت گرفته است، افزودند: این سرمایه‌گذاری‌ها در شرایط تحریم اقدامی بسیار بزرگ و نشانگر عقلانیت نظام است. همچنین اظهار نمودند: مدیران، مجریان و پیمانکاران در خط مقدم اقتصاد هستند و فاز ۱۴ پارس جنوبی تجلی اقتصاد مقاومتی است.

رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل محترم هلدینگ به همراه هیئت همراه در ادامه بازدید خود وارد کارگاه پالایشگاه فاز ۱۴ شده و از بخش های مختلف پالایشگاه که هم اکنون توسط شرکت پایندان در حال ساخت می باشد بازدید و طی دیدار صمیمانه در جمع کارگران، مهندسان و سایر پرسنل شرکت با ایشان گفتگو نمودند. همچنین، ایشان در ادامه با حضور در بخش دیگری از پالایشگاه در بین تعداد زیادی از پرسنل شرکت پایندان به ایراد سخنرانی پرداخته و از زحمات ایشان بخصوص کارگران، تکنسین ها، سرپرستان، مهندسان و کلیه عوامل دست اندر کار اجرای پروژه فاز ۱۴ پارس جنوبی تشکر و قدردانی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *