اخبار

انتصاب جناب آقای مهندس صادقی به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پالایش قطران ذغالسنگ/ تشکر و خداحافظی صادقی از همکاران پایندان

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، طی حکمی از سوی جناب آقای مهندس جواد اوجی مدیرعامل شرکت انرژی گستر سینا جناب آقای مهندس علیرضا صادقی عبداللهی به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پالایش قطران ذغالسنگ منصوب شدند.

روابط عمومی شرکت پایندان به نمایندگی از مدیریت محترم شرکت، آقای دکترسید شمس الدین موسوی و همچنین خانواده بزرگ پایندان، انتخاب شایسته ایشان را به مدیرعاملی شرکت پالایش قطران ذغالسنگ تبریک عرض می‌نماید.

 

متن تشکر و خداحافظی جناب آقای مهندس صادقی از همکاران پایندان:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

خواهران و برادران ارجمند
مدیران و کارکنان و کارگران
همکاران بزرگوار شرکت پایندان

خداوند بزرگ را بدلیل موهبت ها، الطاف، مهربانی‌ها و نعمتهایی که به ما ارزانی داشته است، شاکر و سپاسگزارم.

اینک که توفیق خدمت و انجام وظیفه در شرکت پایندان برای اینجانب به اتمام رسیده است، بر خود لازم می‌دانم از همه شما بزرگواران و همکاران ارجمند طلب حلالیت نموده و برای انجام وظایف آتی خود در شرکت پالایش قطران ذغالسنگ، محتاج دعای خیر همه شما می باشم.

در طول چند سالی که در شرکت پایندان توفیق خدمت به مردم شریف و همچنین شما همکاران محترم را داشتم، همواره تلاش نمودم تا در حد بضاعت و امکانات، لحظه ای از خدمت دریغ نکنم و برای اعتلا، توسعه و بروز شدن شرکت تلاش نمایم. همچنین مراتب تشکر صمیمانه خود را از برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر موسوی که به اینجانب اعتماد و همواره با رهنمود های خود مسیر را روشن گردانیدند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در پایان از همه شما همکاران ارجمند، مدیران، کارکنان، کارگران، خواهران و برادران شاغل در دفتر مرکزی و تمامی پروژه های شرکت پایندان در جای‎جای ایران اسلامی، طلب حلالیت کرده و از خداوند بزرگ و قادر متعال توفیق روز افزون همه خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی‎عصر (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین حضرت آیت ا… خامنه ای (مدظله العالی) را خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *