اخبار

مدیرعامل پایندان از ۲۴مین نمایشگاه نفت تهران دیدن کرد

مدیرعامل شرکت پایندان از غرفه‌ شرکت‌های حاضر در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، بازدید و با مدیران آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر سید شمس‌الدین موسوی در سومین روز از برگزاری بیست‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران، از غرفه شرکت ملی نفت ایران، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و شرکت‌های OIEC، حفاری شمال، پتروپارس، نفت بهران، صدرا و… بازدید و در نشستی با مدیران ارشد این شرکت‌ها، با آنان درباره آخرین وضعیت فعالیت در صنعت نفت و زمینه‌های همکاری طرفین گفت‌وگو کرد.

در ضمن ایشان در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با خبرنگاران رسانه‌های تخصصی صنعت نفت مصاحبه کرد.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در فاصله روزهای ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت‌ ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه نفت، ۱۰۴۷ غرفه داخلی و ۱۰۶ غرفه خارجی از ۲۱ کشور جهان حضور دارند که از این میان، ۶ کشور به صورت پاویون حضور یافته‌اند. شرکت‌های داخلی در ۳۵۹۷۷ متر مربع فضای سرپوشیده و ۸۹۸۶ متر مربع فضای باز و غرفه‌های خارجی نیز در ۲۰۹۴ متر مربع فضای سر پوشیده و ۱۶۵ متر فضای باز جانمایی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *