اخبار

عظیمی‌فر در آئین معارفه سرپرست و تکریم مدیرعامل پایندان مطرح کرد: لزوم کاهش هزینه‌ها و افزایش چابکی در پروژه‌های پایندان

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، محمدصادق عظیمی‌فر در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پایندان که با حضور معاونین هلدینگ و مدیران شرکت پایندان برگزار شد، با اشاره به مأموریت‌های جاری این شرکت، اظهار کرد: وضعیت پیشرفت پروژه‌های جاری شرکت مانند پروژه خط لوله انتقال آب از یزد به اصفهان در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد اما به طور قطع و یقین می‌تواند بهتر از گذشته باشد.
وی همچنین بر توجه بیش از پیش به سطح الارض طرح میدان مارون تأکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شرکت باید تعیین تکلیف هر چه سریعتر این پروژه باشد.
عظیمی‌فر در بخش دیگر سخنان خود بر مدیریت هزینه در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و بیان داشت: باید نسبت به مدیریت صحیح اجرای پروژه‌ها حساسیت لازم بیش از پیش بر شرکت و بخش‌های مختلف آن حاکم شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد، توجه به سرمایه انسانی در شرکت است. هر چقدر شرکت به سمت کیفی‌سازی نیروی انسانی حرکت کند به طور طبیعی هزینه‌های سازمان کاهش می‌یابد زیرا تمامی امور در چارچوب استانداردها پیش می‌رود و این قاعدتاً نیاز به رویه دارد.
پیگیری چالش‌ها و مشکلات سنواتی و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آنها، ارتقاء شفافیت در پروژه‌ها، چابک‌سازی ساختار، توسعه بازار و ورود به پروژه‌های بین‌المللی از دیگر موضوعات مورد تأکید مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا در این جلسه بود.
مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات دادخواه در طول تصدی مدیریت شرکت پایندان و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدید گفت: آقای داودی‌نیا تجارب خوبی در شرکت پایندان دارد و در سطوح مختلف مدیریتی این شرکت حضور داشته است. امیدوارم با همکاری تمام کارکنان پایندان، شاهد موفقیت آقای داودی‌نیا در مسئولیتی که بر عهده‌شان قرار گرفته است، باشیم.
بر اساس این گزارش، حسین داودی‌نیا سرپرست شرکت پایندان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دادخواه در طول تصدی مدیریت این شرکت، ابراز امیدواری کرد بتواند پاسخ شایسته‌ای به اعتماد مدیریت هلدینگ بدهد.
وی تصریح کرد: به طور قطع تمام موضوعاتی که در این جلسه از سوی مدیرعامل هلدینگ مورد تاکید قرار گرفت، در اولویت کاری شرکت پایندان قرار می‌گیرد و تمام سعی و تلاش خود را برای انجام مأموریت‌ها و تکالیف محوله انجام می‌دهیم.
دادخواه نیز در پایان این جلسه از زحمات مدیریت‌های قبلی هلدینگ و پرسنل پایندان تقدیر و تشکر کرد و افزود: به طور قطع انتخاب آقای داودی‌نیا، بهترین تصمیم و حاکی از حسن انتخاب مدیریت هلدینگ است زیرا وی در سال‌ها حضور در پایندان، سرد و گرم این شرکت را دیده است.
در پایان این جلسه، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا ضمن اعطای حکم سرپرستی داودی‌نیا، با اهدای لوح تقدیر و یادبود از زحمات دادخواه در طول تصدی مدیریت این شرکت تقدیر کرد.