اخبار

سومین نشست سالانه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان با حضور دکتر دهقان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان به نقل از مرکز رسانه بنیاد مستضعفان، حسین دهقان در سومین نشست سالانه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان صرفا تجمیع کارخانجات نیست بلکه بنیاد یک سازمان و نهاد انقلابی است که همه اعضای آن بسیجی هستند و ما افتخار می‌کنیم که این روحیه و فرهنگ بسیجی در این نهاد انقلابی وجود دارد و هر روز پربارتر می‌‌شود.
وی ادامه داد: سعی کنیم قدر بسیجی بودن خود را بدانیم و آنطور که شایسته یک بسیجی است رفتار کنیم چراکه به لشکر بزرگ خدا و بسیج پیوستن کار سختی است ولی ماندن در این میدان سخت‌تر است.
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تظاهرات حامیان غزه در لندن گفت: هرکجا میدان حضور حق طلبانه و مبارزه با نظام سلطه و میدان دفاع از مظلوم باشد کسانی که در آن میدان با ایمان و اخلاص از مظلوم دفاع می‌کنند و حضور دارند حتما بسیجی هستند و رنگ، جغرافیا و زبان نمی‌شناسد.
دهقان با بیان اینکه بسیجی یک نمایانه تمام عیار از تفکر الهی اسلامی و علوی امروز ماست گفت: امام (ره) فرمودند اگر تفکر و روحیه بسیجی باشد انقلاب و نظام می‌ماند و در کوران حوادث هیچگاه عقب‌نشینی و کاهندگی نخواهد بود بلکه همواره فزونی و شکوفایی خواهد بود.
وی ادامه داد: بسیج به نمایندگی از مردم در همه جا حضور دارد و به‌رغم همه حرف‌هایی که گفته می شود و تلاش‌های دشمنان که عِرق و غیرت و همیت بسیجی مردم ما را نشانه گرفته‌اند یقین دارم اگر صحنه ای پیش آید که نظام، انقلاب و منافع امنیتی ما تهدید شود بدون استثنا همه مردم در صحنه حاضر خواهند بود. البته نوک پیکان حضور مردم هم بسیج است.