اخبار

حضور متفاوت انرژی سینا و شرکت های تابعه در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور متفاوت انرژی سینا در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه آغاز شد.

اجرای واقعیت مجازی دکل‌ حفاری نفت و گاز به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان و مخاطبان انرژی سینا با محیط و نحوه کار این دکل‌ها و اجرای gamification از جمله برنامه‌های غرفه انرژی سینا در روز نخست نمایشگاه بود.

همچنین در روز نخست نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، انرژی سینا دو تفاهم‌نامه مهم با محوریت تامین مالی پروژه‌های فناورانه و سرمایه‌گذاری در حوزه فعالیت‌های این هلدینگ با صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت و بانک صادرات به امضا رساند.

لازم به ذکر است علی آهوچهر مدیرعامل شرکت پایندان نیز تا کنون با تعدادی از مدیران داخلی و خارجی صنعت نفت از جمله سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، دکتر حجازی مدیرعامل نفت و گاز پرشیا،دکتر باقری مشاور و رییس خودکفایی شرکت ملی صنایع پتروشیمی NPC،دکتر کریمی رییس انستیتو نفت دانشگاه تهران، آقای لبخنده مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب، علی دقایقی مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، خواجوی مدیرعامل شرکت پژواک انرژی، مهندس منوچهری مدیرعامل گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت، مهندس زارعی مدیرعامل منطقه آزاد اروند به منظور گسترش تعاملات و همکاری‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.