اخبار

بازدید دکتر دادخواه از پروژه تلمبه خانه شماره 5 طرح انتقال نفت گوره – جاسک

اکبر دادخواه مدیرعامل شرکت پایندان از پروژه تلمبه خانه شماره 5 طرح انتقال نفت گوره- جاسک در شهرستان قلعه قاضی در استان هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، علی صبوری شجاعی مدیر پروژه تلمبه‌خانه شماره ۵ طرح انتقال نفت گوره – جاسک در حاشیه این بازدید گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه در بخش های طراحی، خرید و اجرای پروژه که مراحل پایانی خود را سپری می کند ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت پایندان همچنین در نشستی با حضور مدیر اجرایی، مالی و اداری پروژه ، پس از شنیدن گزارش های پیشرفت کار و مشکلات پیش روی ، ضمن بررسی وضعیت موجود، دستورات لازم را جهت اتخاذ راهکارهای مناسب برای رفع موانع به مدیران ستادی مربوطه صادر کرد.

براساس این گزارش، برنامه ریزی و استراتزی اتخاذ شده شرکت در رابطه با پروژه تلمبه خانه شماره ۵ همانند تمامی پروژه های در دست اجرا به نحوی است که این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، پیشرفت 96درصدی فعلی به 100 درصد برسد.

 

 

 

 

یادآور می شود: طرح ساخت خط لوله راهبردی انتقال نفت خام گوره – جاسک به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم در سطح کشور و منطقه است که با دور زدن تنگه هرمز نفت خام را مستقیم روانه دریای آزاد می‌کند.