اخبار

حضور شرکت پایندان در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در روزهای ۳ تا ۶ دی ماه ۱۳۹۷ با شعار “پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی” در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید. در این دوره از نمایشگاه‌ها ۵۱ دانشگاه، ۱۵ پژوهشگاه، ۴۰ پارک علم و فناوری، ۷۹ مرکز رشد و ۱۴ مؤسسه تحقیقاتی، فناوری‌های خود را عرضه کردند و تعداد زیادی از شرکتها و سازمانهای فعال کشور نیز با حضور در این نمایشگاه فن آوری های مورد نیاز خود را مطرح ساختند.

شرکت پایندان نیز به عنوان عضوی از گروه هلدینگ انرژی گستر سینا در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و ضمن آشنایی بیشتر با شرکتهای دانش بنیان فعال در کشور و آخرین دستاوردهای علمی در حوزه صنایع نفت و گاز، فن آوری مورد نیاز خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمود. در این راستا تعدادی از فعالان حوزه علم و فناوری با حضور در غرفه شرکت انرژی گستر سینا و معرفی توانمندیهای خود به نمایندگان شرکت پایندان، زمینه همکاری های بیشتر در این خصوص را فراهم نمودند.

فناوری مورد نیاز شرکت پایندان در این نمایشگاه، که توسط تیم کارشناسی شرکت پایندان انتخاب و پروپوزال مربوط به آن تدوین شده بود، جوشکاری تلفیقی (اتوماتیک/دستی) خطوط لوله با حد مطلوب ۵۰ سرجوش لوله ۵۶ اینچ در یک نوبت کاری ۱۰ ساعته بود، که مورد استقبال شرکت های بزرگ و کوچک فعال در حوزه ماشین آلات صنعتی، شرکت های متخصص در حوزه جوشکاری نوین، شرکت های دانش بنیان رباتیک و افراد متخصص در حوزه فناوری های جوشکاری قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *