اخبار

حضور شرکت پایندان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

شرکت پایندان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی انرزی کیش، توانمندی‌های خود را برای اجرای پروژه های مورد نیاز صنعت نفت و گاز کشور به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، این نمایشگاه با همت وزارت نفت، وزارت نیرو، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و سندیکای صنعت برق ایران برگزار می‌شود.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با رویکرد معرفی توان و ظرفیت‌های شرکت‌های مهندسی، پیمانکاری، مشاور، دانش بنیان، استارتاپ‌ها و سازندگان کالا و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی ایران ۳۰ دی تا ۳ بهمن ماه امسال به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

شرکت پایندان در این گردهمایی فعالان، سازندگان و متخصصان صنعت نفت ایران در کنار بیش از ۱۴۰ شرکت داخلی و بین‌المللی از کشورهای چین، ایتالیا، ژاپن، انگلیس، هلند، امارات متحده عربی، روسیه و کره‌جنوبی، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، برق و انرژی حضور پیدا خواهد کرد.

در این نمایشگاه آخرین فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو از روز دوشنبه به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت پایندان با بیش از چهار دهه سابقه در انجام پروژه‌های بزرگ بین‌المللی در حوزه خطوط لوله انتقال نفت و گاز، صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، از همه فعالان در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جهت بازدید از غرفه این شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش سالن B ، غرفه B76 دعوت به عمل می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *