اخبار

اخذ مجوز کارخانه ساخت سازه های فلزی شرکت پایندان در شهر خوزی (استان فارس)

با عنایت به توسعه فعالیت های شرکت پایندان در راستای تحقق اهداف بلند مدت ۳ ساله این شرکت تا سال ۱۴۰۰، دریافت مجوز رسمی کارخانه ساخت سازه های فلزی خوزی در دستور کار قرار داده شد و مطابق با برنامه ریزی انجام شده، اقدامات لازم جهت کسب مجوز تاسیس صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایندان، سازمان صمت استان فارس ضمن اعزام کارشناسان خبره و پس از بازدید از امکانات کارخانه ساخت سازه های فلزی پایندان و بررسی مدارک، مستندات و سوابق موجود، در نهایت مجوز ثبت آن را به شماره ۷۲۳۲۷ صادر نمود.

ظرفیت اسمی کارخانه ساخت سازه های فلزی شرکت پایندان ۱۰.۰۰۰ تن و ظرفیت واقعی تولید آن ۴.۵۰۰ تن می باشد. همچنین از تولیدات این کارخانه می توان به اسکلت فلزی تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مخازن فلزی ذخیره ای، اسکلت فلزی سازه های نمایشگاهی و اسکلت فولادی سوله اشاره نمود.

شرکت پایندان با توسعه این کارخانه موجبات اشتغال ۲۴ نفر به صورت مستقیم و ۸۵ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم نموده است که تقریباً تمامی کارکنان از افراد بومی منطقه می باشند.

در پایان شرکت ساخت سازه های فلزی پایندان در جهت توسعه و بر پایه تولید داخلی با کیفیت و افزایش بهره وری ملی آمادگی خود جهت همکاری با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را اعلام می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *